Molen

Seniorenvereniging Alkmaar

Belangenbehartiging, ledenservice en activiteiten als klaverjassen, bingo, dagtochten

seniorenverenigingalkmaar@telfort.nl

Bank: NL28INGB0007443393 t.n.v. Seniorenvereniging Alkmaar

Aangesloten bij de Federatie van Algemene Seniorenverenigingen FASv
daarmee bij de Koepel Gepensioneerden
Waag

Home   Adressen   Activiteiten    Ledenblad    Ledenservice   Hulp bij Belasting   Financiële Informatie   Lid worden?    Contact

Zie voor actuele zaken onze facebookpagina

Zie onze Privacy verklaring

Hulp bij belastingaangifte.

Wij bieden met 9 ervaren vrijwillig(st)ers aan ongeveer 310 leden hulp bij het doen van de jaarlijkse belastingaangifte. Deze vrijwillig(st)ers volgen jaarlijks een cursus bij de belastingdienst om hun kennis op peil te houden. Zij verzamelen de gegevens bij u thuis en vragen voor hun werk een onkostenvergoeding van 5 €. De leden die in voorgaande jaren zijn geholpen krijgen in principe dezelfde invul(st)er die hen jaarlijks opbelt voor het maken van een afspraak. Leden die voor het eerst gebruik willen maken van deze dienstverlening kunnen het beste contact opnemen met de coördinator van de belastingservice Kees Wiersma tel 072-5 117 118 (na 17.00 uur bellen). Email adres: c.wiersma@tiscali.nl .

Zie hier voor de mogelijkheden van teruggave.

bijgewerkt 20-09-2014